Linkblog

Friss topikok

  • attilakristo_: Nagyon sok rossz példa van sajna, és nagyon egyetértek a poszt tartalmával/következtetéseivel :) (2013.03.10. 15:57) Kreatív, kreatív háttér nélkül
  • euro_állás: Örök visszatérő vitatéma. És a szórólapozás még mindig "él és virul", egyszerűen megkérdőjelezhete... (2012.01.13. 15:38) Szórólap vs. Google Adwords
  • Rung András: jó, megnézem a vaterát, azt már úgyis vizsgálgattam korábban:) Hát igen az origónál a beharangozá... (2009.01.13. 11:11) Fejlemény az árukeresők vizén - Arukereso.hu és az Origo Zrt.
  • kozma László: Tisztelt Szűcs Atilla Úr Szeretnénk weblapunkat a yandex és rambler oldalakra regisztráltatni a k... (2008.11.30. 10:31) Yandex vs. Google
  • Szűcs Attila: Természetesen, de már ment mailben is a válasz :) (2008.09.08. 22:55) Aranyos márketing

Szűcs Attila blogja

Vélemények tőlem másnak, nagyvilágnak

Napi megjegyzés

Én csak próbálok rájönni merre van a kitaposott ösvény

Szűcs Attila

Szűcs Attila

Clicky

Hirdetéses

Címkék

adsense (1) adwords (2) általános (1) analytics (4) aport (1) árukereső (3) banner (3) blog (2) brand (1) bulvár (1) cseh (1) design (2) ecommerce (5) első (1) first (1) google (9) hatékonyság (3) honlap (3) index (2) microsoft (1) msn (1) origo (1) orosz (1) politika (1) rambler (1) reklám (1) rtl (1) seo (2) sziget (1) szórólap (1) újság (1) usability (1) webshop (3) wembester (1) yahoo (1) yandex (3) youtube (1) Címkefelhő

A régi Google Analytics hattyú halála

2007.07.18. 09:33 Szűcs Attila

"Enelitiksz", "Enelájtiksz", "Analitics". Mi magyarok sokan, sokféleképpen mondjuk, egyes részeinek új neveket adva hánglisül kommunikálva egyeztettük adatait.

Már lassan két hónapja fogadom az Analytics fenyegető üzenetét, hogy julius 18-án végérvényesen megszűnik a "régi" verzió. Nincs nekem sok bajom az új felülettel, csak már nagyon megszoktam a jól bevált régit és mindent keresgélni kell a már "webkettőlizálódott" flash dzsungelben. Egyébként aki hasonló problémákkal küszködik, annak ajánlom a bal oldali menüsör alján található "Report Finder" funkciót. Ha már minden kötél szakad és begőzölt fejjel sem találod a kívánt adatokat, ennek segítségével könnyen kinyomozható az "elrejtett" szolgáltatás.

Az első barátságos próbálkozásaim az új felületen rögtön negatív irányba terelte "kapcsolatunkat". Az aktuális napi statisztikát - órára lebontva - már nem akarták erőltetni, de az első felhasználói reakciók után kénytelenek voltak "visszaintegrálni". Ez egy követendő példa kellene legyen minden hasonló kaliberű szolgáltatást nyújtó cégnek. Ne féljünk a felhasználónak szánt szolgáltatást a kedvére módosítani!

A másik érdekes lépés a régi felület megtartása volt. Máshol már megszokott volt a gyors sebtapasz tépéses módszer, azaz egyik napról a másikra történő verzió váltás. Lehet jobb lett volna személy szerint nekem is, mert akkor már rég az újat használnám, így meg lusta vagyok az újat megtanulni. Valószínű ezzel is mértek adatokat, hányan milyen százalékban "váltanak" és egy drasztikus eredménynél még pihentették volna az új verziót.

Mindenesetre még mindig elérem az előző verziót és kíváncsi vagyok mikor helyezik végső nyugalomba egy dohos San Franciscói raktárban.

2 komment

Címkék: google analytics

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsattila.blog.hu/api/trackback/id/tr80120225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bártházi András · http://barthazi.hu 2007.07.18. 10:23:11

Hmm. Hogy lehet megnézni az aktuális napi statisztikát? Én a dátumot kiválaszt, visits-re kattint, órás nézetre átvált részt ismerem, de elég macerás.

Szűcs Attila · http://twitter.com/szucs_attila 2007.07.18. 10:32:16

Hát egyelőre még csak ezt a módszer ismerem én is. Igazad van macerás, egyébként megoldhatnák valahogyan egyszerűbben is(ha már updatelték rövid időn belül ezt a funkciót), mert nem hiszem, hogy csak mi vagyunk ennyire kíváncsiak a napi trendre.

Bár megértem őket is, hogy még nem optimális ez a stat, de nekem akkor is fontos.

süti beállítások módosítása