Linkblog

Friss topikok

  • attilakristo_: Nagyon sok rossz példa van sajna, és nagyon egyetértek a poszt tartalmával/következtetéseivel :) (2013.03.10. 15:57) Kreatív, kreatív háttér nélkül
  • euro_állás: Örök visszatérő vitatéma. És a szórólapozás még mindig "él és virul", egyszerűen megkérdőjelezhete... (2012.01.13. 15:38) Szórólap vs. Google Adwords
  • Rung András: jó, megnézem a vaterát, azt már úgyis vizsgálgattam korábban:) Hát igen az origónál a beharangozá... (2009.01.13. 11:11) Fejlemény az árukeresők vizén - Arukereso.hu és az Origo Zrt.
  • kozma László: Tisztelt Szűcs Atilla Úr Szeretnénk weblapunkat a yandex és rambler oldalakra regisztráltatni a k... (2008.11.30. 10:31) Yandex vs. Google
  • Szűcs Attila: Természetesen, de már ment mailben is a válasz :) (2008.09.08. 22:55) Aranyos márketing

Szűcs Attila blogja

Vélemények tőlem másnak, nagyvilágnak

Napi megjegyzés

Én csak próbálok rájönni merre van a kitaposott ösvény

Szűcs Attila

Szűcs Attila

Clicky

Hirdetéses

Címkék

adsense (1) adwords (2) általános (1) analytics (4) aport (1) árukereső (3) banner (3) blog (2) brand (1) bulvár (1) cseh (1) design (2) ecommerce (5) első (1) first (1) google (9) hatékonyság (3) honlap (3) index (2) microsoft (1) msn (1) origo (1) orosz (1) politika (1) rambler (1) reklám (1) rtl (1) seo (2) sziget (1) szórólap (1) újság (1) usability (1) webshop (3) wembester (1) yahoo (1) yandex (3) youtube (1) Címkefelhő

Szórólap vs. Google Adwords

2007.07.26. 12:09 Szűcs Attila

Örök visszatérő téma: mennyire utáljuk a szórólapozást?

Sajnos nincsenek kézzel fogható adataim a marketing ezen szeméttermelő formájával, de kíváncsi lennék hányan konvertálódnak a lapon szétosztogatott reklámok hatására. Sőt mennyire vagyunk képesek mérni? Természetesen csak akkor ha csak ezt használjuk.

Állítólag hatékony. Egy diákszövetkezetben dolgozó régi ismerősöm szerint a legtöbb ügyfelet illetve diákot ezek segítségével szerzik. Mennyire lehetünk benne biztosak, hogy ennek hatására esik be ügyfelünk a szolgáltatásunkat igényelni?

Ha rendelkezem egy sarki étteremmel, mennyire lehet hatékony a környező utcákon szórólapot tuszkolni az emberek kezébe illetve mennyire lehet hatékony ha ugyanezt Adwords-n teszem meg? Mennyire érem el a nyugdíjasokat az Adwords segítségével? Természetesen majdnem nulla. Pedig - ha csekély is - de van vásárlói erő 50 fölött is.

Nagyon jól tudjuk, hogy tömérdek feleslegesen elosztott lappal érhetünk el egy ügyfelet, ezzel egyre immunissabbá "nevelve" az embereket. Valószínű a jelenlegi generáció felnőtté érésével kihal ez a hirdetési forma. Vagy mégsem? Tudunk változtatni valamit, hogy hatékonyabb legyen?

2 komment · 4 trackback

Címkék: google reklám hatékonyság adwords szórólap

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsattila.blog.hu/api/trackback/id/tr48125726

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monika 2007.07.31. 15:02:40

Vannak területek ahol a szórólapozás sokkal hatékonyabb mint az AdWords. Ez nyilvánvaló. Még a magamfajta inteneten élő faj sem keres rá a Googleba arra hogy ¨hamburger akció¨ vagy ¨cipőbolt kiárusítás Budapesten a Dohány utcában¨. Egyszerűen azért nem, mert nem érdekel, vagy eszembe sem jut.
De tegyük fel hogy épp a Blahán sétálgatok, és kezembe nyomják a szórólapot, és - ez ugyan nagyon nagy ritkaság - el is fogadom aztán rá is pillantok... Látom hogy tőlem 50 méterre épp cipőakció van és gondolok egyet, belépek és megnézem, mert nőből vagyok.
Ebben az esetben igenis hatékony a szórólapozás, sokkal inkább mint az AdWords, még akkor is, ha én személy szerint baromira rühellem és útálom a szórólap minden fajtáját.
A szórólap is lehet célzott, de ahhoz a szórólapozókat konverzió után kéne fizetni. Nem benyomni 80 éves nagyinak a kezébe egy ¨melbimbó piercing akció¨ szórólapot, vagy akár fordítva ugyanígy egy ¨lakásért életjáradékot¨ című szórólapot 14 éves diáknak.

euro_állás · http://www.euro-allas.hu/ 2012.01.13. 15:38:11

Örök visszatérő vitatéma. És a szórólapozás még mindig "él és virul", egyszerűen megkérdőjelezhetetlen a hatékonysága. Egyet értek Monikával, az emberek jobban szeretik tálcán kínálva megkapni az információkat.

süti beállítások módosítása