Szűcs Attila blogja - Utolsó kommentek
blfr8@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://szucsattila.blog.hu/2008/11/13/kreativ_kreativ_hatter_nelkul/full_commentlist/1#c19227390
Válasz erre: Kreatív, kreatív háttér nélkül
2013-03-10T15:57:55+01:00
2013-03-10T15:57:55+01:00
attilakristo_
http://blog.hu/user/783564
Nagyon sok rossz példa van sajna, és nagyon egyetértek a poszt tartalmával/következtetéseivel :)
https://szucsattila.blog.hu/2007/07/26/szorolap_google_adwords/full_commentlist/1#c15499524
Válasz erre: Szórólap vs. Google Adwords
2012-01-13T15:38:11+01:00
2012-01-13T15:38:11+01:00
euro_állás
http://blog.hu/user/671000
Örök visszatérő vitatéma. És a szórólapozás még mindig "él és virul", egyszerűen megkérdőjelezhetetlen a hatékonysága. Egyet értek Monikával, az emberek jobban szeretik tálcán kínálva megkapni az információkat.
https://szucsattila.blog.hu/2008/11/13/kreativ_kreativ_hatter_nelkul/full_commentlist/1#c9947667
Válasz erre: Kreatív, kreatív háttér nélkül
2010-05-26T08:49:37+02:00
2010-05-26T08:49:37+02:00
Kontárblog
http://blog.hu/user/164480
és egyre több ilyen van! nap, mint nap futok bele ilyenekbe, és hiába írom meg, még azt se veszi 1-1 cég észre,hogy a google-ben néha hamarabb jövök fel rájuk én,mint ő maguk..<br />
<br />
az a lényeg, hogy olcsó legyen, meg valami online..
https://szucsattila.blog.hu/2008/09/26/fejlemeny_az_arukeresok_vizen/full_commentlist/1#c4496146
Válasz erre: Fejlemény az árukeresők vizén - Arukereso.hu és az Origo Zrt.
2009-01-13T11:11:07+01:00
2009-01-13T11:11:07+01:00
Rung András
http://blog.hu/user/87081
jó, megnézem a vaterát, azt már úgyis vizsgálgattam korábban:)<br />
<br />
Hát igen az origónál a beharangozáshoz azt értenek:)
https://szucsattila.blog.hu/2008/09/26/fejlemeny_az_arukeresok_vizen/full_commentlist/1#c4495982
Válasz erre: Fejlemény az árukeresők vizén - Arukereso.hu és az Origo Zrt.
2009-01-13T11:00:33+01:00
2009-01-13T11:00:33+01:00
Szűcs Attila
http://blog.hu/user/4262
Így a távlatból visszagondolva az Origo-s összebútorozást, nem tűnt akkora durranásnak, mint ahogy be lett harangozva.<br />
<br />
Mindenesetre erről jut eszembe András valamelyik piacvezető ekommersz oldalra is irányíthatnál egy nagyítót (arukereso.hu, kirakat.hu, vatera.hu). Itt már piacvezető cégekről van szó és kíváncsi vagyok, hogy az oldal megvalósításában mennyire tartják fontosnak az általad képviselt nézeteket!
https://szucsattila.blog.hu/2008/09/26/fejlemeny_az_arukeresok_vizen/full_commentlist/1#c4495791
Válasz erre: Fejlemény az árukeresők vizén - Arukereso.hu és az Origo Zrt.
2009-01-13T10:49:10+01:00
2009-01-13T10:49:10+01:00
Rung András
http://blog.hu/user/87081
hát én egy kicsit tartok az origótól azért:) Egyébként szerintem várható, hogy az emberek megjegyzik, hogy honnan induljanak el. Lásd az egyszerű amerikai is meg tudja jegyezni, hogy amazon, sőt fogalommá vált. Én a saját áruvásárlási evolúciómban is látom, hogy sima keresés. Utána csak egy oldal, utána több oldal és utána lecövekelek egy oldalnál megint.
https://szucsattila.blog.hu/2007/07/17/yandex_google/full_commentlist/1#c4104967
Válasz erre: Yandex vs. Google
2008-11-30T10:31:03+01:00
2008-11-30T10:31:03+01:00
kozma László
Tisztelt Szűcs Atilla Úr<br />
<br />
Szeretnénk weblapunkat a yandex és rambler oldalakra regisztráltatni a kérdésem az lenne hogy ön foglalkozik e vele.<br />
<br />
Várom megtisztelő válaszát.<br />
<br />
Tisztelettel:<br />
Kozma László
https://szucsattila.blog.hu/2008/09/26/fejlemeny_az_arukeresok_vizen/full_commentlist/1#c3474362
Válasz erre: Fejlemény az árukeresők vizén - Arukereso.hu és az Origo Zrt.
2008-09-26T20:31:33+02:00
2008-09-26T20:31:33+02:00
Longhand
Az Arukeresőnél technikai hibák történtek (és még most is megvannak) ami miatt nemhogy stagnál, de esik, de ebbe nem akarok többször már belemenni...<br />
<br />
De amúgy jól látod a dolgokat (nem véletlen, benne dolgoztál), a felhasználói szokásokat illetően, és épp' emiatt nem tudom mennyire jelent sokat egy ilyen origos médiaháttér, "rá tudja-e szoktatni" a felhasználókat a portálra, jelentősebb arányban.<br />
<br />
Tartalmi változtatások is kellenek és 3-4 év nem volt elég, hogy rájöjjenek, mi az ami nagyon hiányzik tartalmilag ami kicsit jobban behúzza az embereket, pedig lenne erőforrás megvalósítani.<br />
<br />
Kiváncsi vagyok milyen lesz az origovasarlas.
https://szucsattila.blog.hu/2008/09/26/fejlemeny_az_arukeresok_vizen/full_commentlist/1#c3474254
Válasz erre: Fejlemény az árukeresők vizén - Arukereso.hu és az Origo Zrt.
2008-09-26T20:13:08+02:00
2008-09-26T20:13:08+02:00
Szűcs Attila
http://blog.hu/user/4262
Hát igen, nem akartam így tisztán leírni, de tulképpen ez is(forgalom) volt/lehetett az oka a "nagy outsourceolásnak". <br />
<br />
Az árgépet leginkább azért hagytam ki a játszmából, mert kilóg a sorból. A kezdetek óta ingyenes szolgáltatás, viszont fejlesztésben is nagyjából ott tartanak, ahol elkezdték: semmi fejlődés! Ettől függetlenül itt található meg a legtöbb ajánlat(boltokat tekintve).<br />
<br />
Biztos vagyok benne, hogy az olcsóbbat egyre több organikus találatot fog hozni;) de ugyanaz a stagnálás(talán esés?) fog beérni, mint az AK-nál. Igazából van egy koncepcionális zavar ezeknél az árukeresők és a visszatérő látogatók között: kevesen jegyzik meg, hogy ezen vagy azon az oldalon találtak meg egy jó árat, vagy olvastak egy jó leírást egy termékről. Akik megjegyeznek ilyen dolgokat(tipikus árérzékeny réteg vagy a hardcoreabb internetező), azok meg kiteszik azt a bázist az összes árukeresőnél. <br />
<br />
Itt a kérdés, ki fog tudni minél több embert "rábeszélni" arra, hogy az nála kezdjék a vásárlást! Mert a legtöbb hazai internetező nem azt írja be, hogy arukereso.hu vagy depo.hu vagy éppen olcsobbat.hu, hanem GOOGLE.HU. Itt ezek az emberek szétosztódnak és egyelőre az nyer, aki minél jobb helyen hozza minél több termékét. És egyelőre az árukereső játszik a legjobban...
https://szucsattila.blog.hu/2008/09/26/fejlemeny_az_arukeresok_vizen/full_commentlist/1#c3474075
Válasz erre: Fejlemény az árukeresők vizén - Arukereso.hu és az Origo Zrt.
2008-09-26T19:45:07+02:00
2008-09-26T19:45:07+02:00
Longhand
Azért némi brandje már lehetett, inkább a keresőforgalom esett sokat AK-n utóbbi 8 hónapban, - ahogy néztem közben a nemzetközi oldalain is -, lehet ez ugrasztotta bele egy együttműködésbe az origoval.<br />
Depo tavaly óta megugrott, de nyáron csúnyán visszaesett, az Argep maradt még le a grafikonról, ami most még kicsivel Kirakat és Olcsóbbat felett van, de Olcsóbbat folyamatosan növekedik, idén szeptemberi organikus forgalom a tavaly szeptemberinek közel 3x-osa ;)
https://szucsattila.blog.hu/2008/07/22/marketing_a_garazsbol/full_commentlist/1#c3307190
Válasz erre: Aranyos márketing
2008-09-08T22:55:51+02:00
2008-09-08T22:55:51+02:00
Szűcs Attila
Természetesen, de már ment mailben is a válasz :)
https://szucsattila.blog.hu/2008/07/22/marketing_a_garazsbol/full_commentlist/1#c3298194
Válasz erre: Aranyos márketing
2008-09-08T08:00:33+02:00
2008-09-08T08:00:33+02:00
MacTom
http://blog.hu/user/144559
Ez nagyon aranyos Tényleg. Felhasználnám a Nyugat-magyarországi Egyetem "e-gondolkodtató" műhely egy foglalkozásán, meg a nekik szóló hírlevélben. Természetesen feltüntetlek mint forrást. Lehet? Nem látom a CC logo-t az oldalon, ezért kérdezem.
https://szucsattila.blog.hu/2008/07/31/index_billboard_banner/full_commentlist/1#c2957928
Válasz erre: Blogok közt az Index bannere
2008-08-01T10:13:34+02:00
2008-08-01T10:13:34+02:00
Szűcs Attila
http://blog.hu/user/4262
ma reggelre már a jobb-felső is ott van, szóval akkor nem csak módosítás volt, hanem új hely...<br />
<br />
Én sose használom adblockereket, pont a "termések" miatt...ha már ebbe is utazik az ember, akkor ne zárkózzon el a többiektől. Meg amúgy is szeretem nézni, hogy mennyire ötlettelen, szétpénzelt, hatékonyságmentes kampányok vannak körbe-körbe itthon.
https://szucsattila.blog.hu/2008/07/31/index_billboard_banner/full_commentlist/1#c2956170
Válasz erre: Blogok közt az Index bannere
2008-08-01T00:04:02+02:00
2008-08-01T00:04:02+02:00
Konrad
http://blog.hu/user/3
Ezt én is néztem. Operában pont három kattintás eltüntetni... :)
https://szucsattila.blog.hu/2008/06/27/vissza_ketto_padlogaz_1/full_commentlist/1#c2857056
Válasz erre: Vissza kettő, padlógáz
2008-07-21T19:50:07+02:00
2008-07-21T19:50:07+02:00
EdBoyWW
Az a másik, hogy brandépítéskor az offline-osokkal is jól össze lehet dolgozni,például ilyenekre gondolok, hogy "A műsor támogatója a Photo Hall pont hu".<br />
<br />
Ennyi tennivaló mellett, remélem le tudom venni a válladról a konkrét weboldal optimalizálásának a terheit.<br />
<br />
üdvözlettel legújabb olvasód<br />
Ádám<br />
<br />
https://szucsattila.blog.hu/2007/09/21/mas_pocsevel_ekeskedni_miert/full_commentlist/1#c1387948
Válasz erre: Más pöcsével ékeskedni? Miért?
2008-02-01T08:59:00+01:00
2008-02-01T08:59:00+01:00
aranyhaj.blogspot.com
<br />
Nem butaság ez, főként, ha távol van az ember barátja!! Már többször gondolkodtam azon, miért nem találnak fel valami hasonlót. Nagyon helyes, hogy pótolják a hiányt :-)<br />
<br />
https://szucsattila.blog.hu/2007/10/04/youtube_adsense/full_commentlist/1#c1387939
Válasz erre: Youtube - Adsense
2008-02-01T08:57:27+01:00
2008-02-01T08:57:27+01:00
aranyhaj.blogspot.com
Látni nem láttam, de hallottam róla.<br />
Eleinte úgy tervezték, hogy előbb a mobilhasználókat is "szoktatják" még a YouTube-hoz, és csak később kerül sor arra, hogy reklámok kerüljenek a videókba.
https://szucsattila.blog.hu/2007/08/28/rtl_klub_netpiac/full_commentlist/1#c1387671
Válasz erre: Webáruházat vásárolt meg kilóra az RTL Klub
2008-02-01T07:33:36+01:00
2008-02-01T07:33:36+01:00
rembrant
http://blog.hu/user/51816
ugye miért is ne hirdetnék a saját webshopukat :) <br />
<br />
a hülyének is megéri...
https://szucsattila.blog.hu/2007/08/28/rtl_klub_netpiac/full_commentlist/1#c1387668
Válasz erre: Webáruházat vásárolt meg kilóra az RTL Klub
2008-02-01T07:32:45+01:00
2008-02-01T07:32:45+01:00
rembrant
http://blog.hu/user/51816
sokan látogatják az oldalaikat.. sportklub, netbulvár ..stb.. érkekes megnézni az alexában
https://szucsattila.blog.hu/2007/09/21/mas_pocsevel_ekeskedni_miert/full_commentlist/1#c1387664
Válasz erre: Más pöcsével ékeskedni? Miért?
2008-02-01T07:30:27+01:00
2008-02-01T07:30:27+01:00
rembrant
http://blog.hu/user/51816
LOL :)
https://szucsattila.blog.hu/2007/10/04/youtube_adsense/full_commentlist/1#c1387661
Válasz erre: Youtube - Adsense
2008-02-01T07:29:44+01:00
2008-02-01T07:29:44+01:00
rembrant
http://blog.hu/user/51816
lehet, hogy helyfüggő... nálunk ugye a goggl is kevesebb fizetett linket tűz a jobboldalra :)
https://szucsattila.blog.hu/2007/10/11/a_szemtelen_valosag/full_commentlist/1#c1387657
Válasz erre: A szemtelen valóság
2008-02-01T07:27:48+01:00
2008-02-01T07:27:48+01:00
rembrant
http://blog.hu/user/51816
Szerintem briliáns ötlet! bár nem vagyok az a felhasználó aki a legigénytelenebb helyen is megvesz valamit, mert ott a legolcsóbb, de mindenképp hasznos tájékoztató... tudni róla. Mert azért a kereskedők között is vannak ám pofátlanok! :)<br />
<br />
+ lehetne ezt még fejleszteni is, mert ugye nem az ár az egyetlen szempont.
https://szucsattila.blog.hu/2007/11/05/microsoft_business_magyarorszag_vege/full_commentlist/1#c1387648
Válasz erre: Microsoft cuclija kiesik Magyarországon
2008-02-01T07:20:56+01:00
2008-02-01T07:20:56+01:00
rembrant
http://blog.hu/user/51816
Akkor is busásan megérné nekik ha fizetniük kellene, hogy az ő szoftverük legyen az iskolákban...<br />
<br />
ha 1 kicsit erősebb lenne a konkurencia gondolom nem kéretnék magukat :)<br />
<br />
ugye tudjuk: A szokás nagy úr, különösen igaz ez az operációs rendszereknél...
https://szucsattila.blog.hu/2007/10/11/a_szemtelen_valosag/full_commentlist/1#c1166248
Válasz erre: A szemtelen valóság
2007-12-20T18:49:40+01:00
2007-12-20T18:49:40+01:00
mark.hu
Kedves Ernő!<br />
<br />
Azt gondolom, hogy önmagában azt tudni, hogy máshol egy adott termék ára olcsóbb egyáltalán nem jelenti azt, hogy ott kell megvenni, de hasznos tudni.<br />
<br />
Úgy gondolom, hogy ez a szolgáltatás Neked, mint felhasználónak lehet igazán hasznos.<br />
<br />
Üdv:<br />
Petényi Márk
https://szucsattila.blog.hu/2007/08/25/live_search_webmaster_portal/full_commentlist/1#c966211
Válasz erre: Live Search Webmaster Portal
2007-11-07T22:51:05+01:00
2007-11-07T22:51:05+01:00
Balázs
Valyon ugyanolyan súllyal nyom majd a latba a live webmaster portálja mint a google-é?
Mennyire lesz használható?
Mit lehet tudni róla?
https://szucsattila.blog.hu/2007/10/11/a_szemtelen_valosag/full_commentlist/1#c945915
Válasz erre: A szemtelen valóság
2007-11-01T18:03:30+01:00
2007-11-01T18:03:30+01:00
Ernő
Jól értettem, csak akkor nem fejeztem ki magam jól. Szóval igen az Árukereső szemtelensége ez, de véleményem szerint ez nem jó irányba mozdítja el a piacot.<br />
<br />
Bár mondjuk mindenki saját felelősségére telepíti az alkalmazást, tehát mindenki magára vessen :)
https://szucsattila.blog.hu/2007/10/11/a_szemtelen_valosag/full_commentlist/1#c945278
Válasz erre: A szemtelen valóság
2007-11-01T13:30:43+01:00
2007-11-01T13:30:43+01:00
Szűcs Attila
http://blog.hu/user/4262
Sajnos Ernő egy kicsit félreértetted...nem a webshopok szemtelenségére gondoltam, hanem az Árukereső megoldására, ahogyan megmutatja a progi az árakat a webshopok böngészésénél.<br />
<br />
Egyébként jogos, amit írsz. Nem az árakra kellene hajtani a webáruházaknak, hanem a minőségi ügyfélszolgálatra esetleg hűségpontokra miegymásra. Talán még több visszatérő vásárlója lenne...<br />
<br />
Üdv<br />
Szűcs Attila
https://szucsattila.blog.hu/2007/10/11/a_szemtelen_valosag/full_commentlist/1#c945207
Válasz erre: A szemtelen valóság
2007-11-01T12:58:02+01:00
2007-11-01T12:58:02+01:00
Ernő
Már elnézést, de a szemtelen az nem egyenlő az öngyilkos hülyével... aki 5% haszonkulccsal árulja a neten a termékeit. <br />
<br />
Ezt már nagyon régen megmondták, hogy az árverseny nem megoldás! Nem megoldás arra, hogy ügyfeleket szerezzünk és főleg azért, mert az ilyen ügyfél akit csak az ár érdekel, az legközelebb is oda fog menni, ahol a legolcsóbb a termék és nem nézi azt, hogy az adott webáruház/kereskedő milyen.<br />
<br />
Hosszú távon a vevőnek sem jó, mert 5%-10%-os haszionkulccsal olyan szolgáltatást is általában.<br />
<br />
Csak azért írtam ide most, mert véleményem szerint EZ NEM szemtelenség, hanem eszetlen hülyeség. Mint fogyasztó persze, hogy a legolcsóbb árakra törekszem, de valahol azért meg kellene húzni a határt, a hülye árversenyspirál egyik oldalnak sem érdeke... <br />
<br />
https://szucsattila.blog.hu/2007/10/04/youtube_adsense/full_commentlist/1#c891463
Válasz erre: Youtube - Adsense
2007-10-17T16:08:09+02:00
2007-10-17T16:08:09+02:00
fcosngor
Igen, nekem egy helyen sikerult elcsipnem, igaz valoszinu ez a bemutatolya, hogy hogyan is nez ki...<br />
<a href="http://adsense.blogspot.com/2007/10/introducing-video-units.html?sourceid=aso&subid=us-en-vd_demotohp&medium=video">adsense.blogspot.com/2007/10/introducing-video-units.html?sourceid=aso&subid=us-en-vd_demotohp&medium=video</a>
https://szucsattila.blog.hu/2007/07/26/szorolap_google_adwords/full_commentlist/1#c661230
Válasz erre: Szórólap vs. Google Adwords
2007-07-31T15:02:40+02:00
2007-07-31T15:02:40+02:00
Monika
Vannak területek ahol a szórólapozás sokkal hatékonyabb mint az AdWords. Ez nyilvánvaló. Még a magamfajta inteneten élő faj sem keres rá a Googleba arra hogy ¨hamburger akció¨ vagy ¨cipőbolt kiárusítás Budapesten a Dohány utcában¨. Egyszerűen azért nem, mert nem érdekel, vagy eszembe sem jut.<br />
De tegyük fel hogy épp a Blahán sétálgatok, és kezembe nyomják a szórólapot, és - ez ugyan nagyon nagy ritkaság - el is fogadom aztán rá is pillantok... Látom hogy tőlem 50 méterre épp cipőakció van és gondolok egyet, belépek és megnézem, mert nőből vagyok. <br />
Ebben az esetben igenis hatékony a szórólapozás, sokkal inkább mint az AdWords, még akkor is, ha én személy szerint baromira rühellem és útálom a szórólap minden fajtáját.<br />
A szórólap is lehet célzott, de ahhoz a szórólapozókat konverzió után kéne fizetni. Nem benyomni 80 éves nagyinak a kezébe egy ¨melbimbó piercing akció¨ szórólapot, vagy akár fordítva ugyanígy egy ¨lakásért életjáradékot¨ című szórólapot 14 éves diáknak. <br />
https://szucsattila.blog.hu/2007/07/30/franya_google_analytics/full_commentlist/1#c661139
Válasz erre: Google Analytics leterhelve?
2007-07-31T14:35:56+02:00
2007-07-31T14:35:56+02:00
Monika Fothy
Szerény véleményem szerint az új Google Analytics semmivel sem rosszabb mint a régi.<br />
<br />
A ¨jó¨ és a ¨megszokott¨ nem összekeverendő. Tessék végre átszokni és megszokni! :-)<br />
<br />
https://szucsattila.blog.hu/2007/07/23/uj_index/full_commentlist/1#c641236
Válasz erre: Index.hu új köntösben
2007-07-23T23:34:20+02:00
2007-07-23T23:34:20+02:00
Till Zoltán
kb. 7 éve volt egy leggagyibb webdesign verseny.<br />
Az akkori kategóriakiller BRFK oldalát ugyan lenyomná, de igencsak megkésett...
https://szucsattila.blog.hu/2007/07/21/google_adsense_bug/full_commentlist/1#c639707
Válasz erre: Google Adsense BUG
2007-07-23T15:59:55+02:00
2007-07-23T15:59:55+02:00
emm
Csináltam is külön email címet ahogy kell, adsensem is egyedi és megosztatlan, minden szép és jó... Jelenleg ott tartok, hogy az eddig véres verejtékkel összegyűjtött dollárezreimet átrakják az új kontómra. Írtam is ezügyben a Nagy Helyre, még nincs válasz. Nos meglátjuk mi sül ki ebből.
https://szucsattila.blog.hu/2007/07/23/uj_index/full_commentlist/1#c637879
Válasz erre: Index.hu új köntösben
2007-07-23T10:02:09+02:00
2007-07-23T10:02:09+02:00
hangabanga/
http://blog.hu/user/16775
én el is hánytam magamat.
https://szucsattila.blog.hu/2007/07/18/google_analytics_uj_verzio/full_commentlist/1#c626596
Válasz erre: A régi Google Analytics hattyú halála
2007-07-18T10:32:16+02:00
2007-07-18T10:32:16+02:00
Szűcs Attila
http://blog.hu/user/4262
Hát egyelőre még csak ezt a módszer ismerem én is. Igazad van macerás, egyébként megoldhatnák valahogyan egyszerűbben is(ha már updatelték rövid időn belül ezt a funkciót), mert nem hiszem, hogy csak mi vagyunk ennyire kíváncsiak a napi trendre. <br />
<br />
Bár megértem őket is, hogy még nem optimális ez a stat, de nekem akkor is fontos.
https://szucsattila.blog.hu/2007/07/18/google_analytics_uj_verzio/full_commentlist/1#c626562
Válasz erre: A régi Google Analytics hattyú halála
2007-07-18T10:23:11+02:00
2007-07-18T10:23:11+02:00
Bártházi András
http://blog.hu/user/11515
Hmm. Hogy lehet megnézni az aktuális napi statisztikát? Én a dátumot kiválaszt, visits-re kattint, órás nézetre átvált részt ismerem, de elég macerás.