Linkblog

Friss topikok

  • attilakristo_: Nagyon sok rossz példa van sajna, és nagyon egyetértek a poszt tartalmával/következtetéseivel :) (2013.03.10. 15:57) Kreatív, kreatív háttér nélkül
  • euro_állás: Örök visszatérő vitatéma. És a szórólapozás még mindig "él és virul", egyszerűen megkérdőjelezhete... (2012.01.13. 15:38) Szórólap vs. Google Adwords
  • Rung András: jó, megnézem a vaterát, azt már úgyis vizsgálgattam korábban:) Hát igen az origónál a beharangozá... (2009.01.13. 11:11) Fejlemény az árukeresők vizén - Arukereso.hu és az Origo Zrt.
  • kozma László: Tisztelt Szűcs Atilla Úr Szeretnénk weblapunkat a yandex és rambler oldalakra regisztráltatni a k... (2008.11.30. 10:31) Yandex vs. Google
  • Szűcs Attila: Természetesen, de már ment mailben is a válasz :) (2008.09.08. 22:55) Aranyos márketing

Szűcs Attila blogja

Vélemények tőlem másnak, nagyvilágnak

Napi megjegyzés

Én csak próbálok rájönni merre van a kitaposott ösvény

Szűcs Attila

Szűcs Attila

Clicky

Hirdetéses

Címkék

adsense (1) adwords (2) általános (1) analytics (4) aport (1) árukereső (3) banner (3) blog (2) brand (1) bulvár (1) cseh (1) design (2) ecommerce (5) első (1) first (1) google (9) hatékonyság (3) honlap (3) index (2) microsoft (1) msn (1) origo (1) orosz (1) politika (1) rambler (1) reklám (1) rtl (1) seo (2) sziget (1) szórólap (1) újság (1) usability (1) webshop (3) wembester (1) yahoo (1) yandex (3) youtube (1) Címkefelhő

Google Print Ads

2007.07.19. 10:30 Szűcs Attila

Mennyire lehet hatékony egy újságban való hirdetés? A Google már teszteli legújabb szolgáltatását a nyomtatott sajtó bekebelezésére hivatott Google Print Ads hirdetési formáját.

A gyakorlati megvalósítás a hirdető számára egyszerű: kiválasztja az adott újságot, ajánlatot ad a megjelenésre, amelyen a kiadó jóváhagyása után akár másnap "futhat" legújabb termékünk hirdetése. Állítólag nagyon szép eredményeket mutatnak a Béta tesztelések a nagyobb amerikai lapoknál, de kérdés, hogy ez csak a PR része-e? A teszt 100 hirdetővel és 50 lappal futott, amely már elég információval szolgálhat a jövőre illetően. A kiadók optimisták, fontos számukra visszacsábítani az online piacra átpártoló hirdetőket.

Fontos lehet-e a Google számára egy olyan piacot erősíteni, ahonnan a reklámozók lassan három lábbal menekülnek át az online hirdetésekre? Mennyire jó megoldás lehet ez egy kis- és középvállalkozásnak? Mennyire mérhetőek ezek az adatok?

Az új hirdetési formák(Video, Mobil) még közel sem vetélytársai a szöveges megjelenésnek, akkor mit várhatunk az újság hirdetésektől? Sok még a nyitott kérdés, bár a hazai lapoknak még egyelőre nem kell hasábjaikat az online hirdetőkhöz igazítania.

Várom a fejleményeket!

(update 2009-01-22: A Googel hivatalosan bejelentette, hogy februárban végleg bezárja Google Print Ads szolgáltatását. Nem jött be.)

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: google újság adwords

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsattila.blog.hu/api/trackback/id/tr46120954

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: http://www.tesoridelmatese.it/ 2017.10.21. 23:30:11

Kertész Imre: Orbán megbabonázta a népet - KönyvesBlog

Trackback: Haga clic para obtener más información 2017.10.19. 07:32:08

Forgószékek otthon - Lakberendezési ötletek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.