Linkblog

Friss topikok

  • attilakristo_: Nagyon sok rossz példa van sajna, és nagyon egyetértek a poszt tartalmával/következtetéseivel :) (2013.03.10. 15:57) Kreatív, kreatív háttér nélkül
  • euro_állás: Örök visszatérő vitatéma. És a szórólapozás még mindig "él és virul", egyszerűen megkérdőjelezhete... (2012.01.13. 15:38) Szórólap vs. Google Adwords
  • Rung András: jó, megnézem a vaterát, azt már úgyis vizsgálgattam korábban:) Hát igen az origónál a beharangozá... (2009.01.13. 11:11) Fejlemény az árukeresők vizén - Arukereso.hu és az Origo Zrt.
  • kozma László: Tisztelt Szűcs Atilla Úr Szeretnénk weblapunkat a yandex és rambler oldalakra regisztráltatni a k... (2008.11.30. 10:31) Yandex vs. Google
  • Szűcs Attila: Természetesen, de már ment mailben is a válasz :) (2008.09.08. 22:55) Aranyos márketing

Szűcs Attila blogja

Vélemények tőlem másnak, nagyvilágnak

Napi megjegyzés

Én csak próbálok rájönni merre van a kitaposott ösvény

Szűcs Attila

Szűcs Attila

Clicky

Hirdetéses

Címkék

adsense (1) adwords (2) általános (1) analytics (4) aport (1) árukereső (3) banner (3) blog (2) brand (1) bulvár (1) cseh (1) design (2) ecommerce (5) első (1) first (1) google (9) hatékonyság (3) honlap (3) index (2) microsoft (1) msn (1) origo (1) orosz (1) politika (1) rambler (1) reklám (1) rtl (1) seo (2) sziget (1) szórólap (1) újság (1) usability (1) webshop (3) wembester (1) yahoo (1) yandex (3) youtube (1) Címkefelhő

Usability test avagy mennyire használható honlapod

2007.07.24. 08:48 Szűcs Attila

A hazai weblapok egyik legcsúnyább hátránya a használhatóság. Legtöbb esetben a fejlesztésekbe nincs beiktatva egy "használhatósági teszt", amelyet ha sikeresen elvégeznének a kezdeti fázisokban a látogatók nagyobb része konvertálódna(amely legtöbb esetben PÉNZT jelent).

Bano már írt korábban az oldal tervezésével kapcsolatos elemekről, amelynek minden kis részének segítenie kell a látogatót a "végső cél" elérésében(profi munka, amelyet ajánlok minden oldal tervezőnek).

"A dizájn nem szép, hanem hatékony"

Steve Krug Don't Make Me Think könyve ismét csak kötelező házi olvasmány, amelyben rátaláltam a Usability test fontosságára. Steve Krug írásában, tulajdonképpen már három(!) ember segítségével megtalálható honlapunk legfőbb hibái, amelyeket sűrgősen javítanunk kell! Költséghatékony, egyszerű, könnyen értelmezhető az eredmény és bármikor újra alkalmazható.

Ültessük le a szomszédot, barátot, közértben eladót, hogy használja oldalunkat, vegyük videóra lépéseit, amelyet később analizálhatunk és a hibát korrigáljuk! Kéremszépen ennyi a procedúra, tessék alkalmazni!







Steve Krug

Szólj hozzá!

Címkék: usability design honlap

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsattila.blog.hu/api/trackback/id/tr24124115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása