Örök visszatérő téma: mennyire utáljuk a szórólapozást?
Sajnos nincsenek kézzel fogható adataim a marketing ezen szeméttermelő formájával, de kíváncsi lennék hányan konvertálódnak a lapon szétosztogatott reklámok hatására. Sőt mennyire vagyunk képesek mérni? Természetesen csak akkor ha csak ezt használjuk.
Állítólag hatékony. Egy diákszövetkezetben dolgozó régi ismerősöm szerint a legtöbb ügyfelet illetve diákot ezek segítségével szerzik. Mennyire lehetünk benne biztosak, hogy ennek hatására esik be ügyfelünk a szolgáltatásunkat igényelni?
Ha rendelkezem egy sarki étteremmel, mennyire lehet hatékony a környező utcákon szórólapot tuszkolni az emberek kezébe illetve mennyire lehet hatékony ha ugyanezt Adwords-n teszem meg? Mennyire érem el a nyugdíjasokat az Adwords segítségével? Természetesen majdnem nulla. Pedig - ha csekély is - de van vásárlói erő 50 fölött is.
Nagyon jól tudjuk, hogy tömérdek feleslegesen elosztott lappal érhetünk el egy ügyfelet, ezzel egyre immunissabbá "nevelve" az embereket. Valószínű a jelenlegi generáció felnőtté érésével kihal ez a hirdetési forma. Vagy mégsem? Tudunk változtatni valamit, hogy hatékonyabb legyen?
Szórólap vs. Google Adwords
2007.07.26. 12:09 Szűcs Attila
2 komment · 4 trackback
Címkék: google reklám hatékonyság adwords szórólap
A bejegyzés trackback címe:
https://szucsattila.blog.hu/api/trackback/id/tr2125726
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Casino 1299884808 2011.03.12. 00:35:04
Casino 1299884808
Trackback: Casino 1292355499 2010.12.15. 00:26:34
Casino 1292355499
Trackback: Casino 1291227122 2010.12.01. 19:47:44
Casino 1291227122
Trackback: Casino 1289287998 2010.11.09. 09:50:14
Casino 1289287998
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Monika 2007.07.31. 15:02:40
Vannak területek ahol a szórólapozás sokkal hatékonyabb mint az AdWords. Ez nyilvánvaló. Még a magamfajta inteneten élő faj sem keres rá a Googleba arra hogy ¨hamburger akció¨ vagy ¨cipőbolt kiárusítás Budapesten a Dohány utcában¨. Egyszerűen azért nem, mert nem érdekel, vagy eszembe sem jut.
De tegyük fel hogy épp a Blahán sétálgatok, és kezembe nyomják a szórólapot, és - ez ugyan nagyon nagy ritkaság - el is fogadom aztán rá is pillantok... Látom hogy tőlem 50 méterre épp cipőakció van és gondolok egyet, belépek és megnézem, mert nőből vagyok.
Ebben az esetben igenis hatékony a szórólapozás, sokkal inkább mint az AdWords, még akkor is, ha én személy szerint baromira rühellem és útálom a szórólap minden fajtáját.
A szórólap is lehet célzott, de ahhoz a szórólapozókat konverzió után kéne fizetni. Nem benyomni 80 éves nagyinak a kezébe egy ¨melbimbó piercing akció¨ szórólapot, vagy akár fordítva ugyanígy egy ¨lakásért életjáradékot¨ című szórólapot 14 éves diáknak.
De tegyük fel hogy épp a Blahán sétálgatok, és kezembe nyomják a szórólapot, és - ez ugyan nagyon nagy ritkaság - el is fogadom aztán rá is pillantok... Látom hogy tőlem 50 méterre épp cipőakció van és gondolok egyet, belépek és megnézem, mert nőből vagyok.
Ebben az esetben igenis hatékony a szórólapozás, sokkal inkább mint az AdWords, még akkor is, ha én személy szerint baromira rühellem és útálom a szórólap minden fajtáját.
A szórólap is lehet célzott, de ahhoz a szórólapozókat konverzió után kéne fizetni. Nem benyomni 80 éves nagyinak a kezébe egy ¨melbimbó piercing akció¨ szórólapot, vagy akár fordítva ugyanígy egy ¨lakásért életjáradékot¨ című szórólapot 14 éves diáknak.
euro_állás · http://www.euro-allas.hu/ 2012.01.13. 15:38:11
Örök visszatérő vitatéma. És a szórólapozás még mindig "él és virul", egyszerűen megkérdőjelezhetetlen a hatékonysága. Egyet értek Monikával, az emberek jobban szeretik tálcán kínálva megkapni az információkat.
