Még nem írtam eddig az árukeresővel kapcsolatosan semmi figyelemre méltót, de most szeretném megemlíteni egyik új szolgáltatását a Partnerportálnak, amely akár érdekes is lehet.
Egy termék oldalon megfigyelhető, hogy az ajánlatok összehasonlításánál vannak kiemelt megjelenések, amelyet sikeresen használnak is a boltok. Időközben egyre többen használták a másfélszeres felárral számított átkattintásokat, így kezdte elveszíteni jelentőségét a "kiemelt partner" funkció. Ezért lekorlátozódik háromra a kiemeltek száma, ahová a továbbiakban egy licitálás alapú rendszer szerint fognak bekerülni ezentúl a webshopok.
Ettől a ponttól kezdődik el a rendszer használata, azaz lehetőségük lesz a boltoknak licitálni, ha felakarják hívni a figyelmet az összes termékükre, egy konkrét kategóriára vagy esetleg csak egy termékre. Ez hasznos is tud lenni, hiszen ha másoknak tudomására akarom hozni, hogy jelenleg például óriási Notebook akció van nálam, akkor nyilván képes vagyok többet adni egy kiemelt megjelenésért és kiemelem az összes árukeresőn megjelenő notebookot. Szorzószámokkal meghatározok egy számomra meghatározott maximális összeget, amelyet nem biztos, hogy a későbbiekben ténylegesen kell fizetnem, hiszen tőlem csak a minimum számolódik fel, ami az adott pozíció megszerzéséhez minimálisan szükséges volt.
Itt nyilván a hazai árukeresők egyedülállóságáról írtam, hiszen hasonló rendszer tudjuk nagyon jól, hogyan működik nagyban. Felesleges a meleg vizet újra feltalálni, alkalmazni kell saját szolgáltatásainkban is.
Bidding az árukeresőn
2007.09.06. 10:57 Szűcs Attila
Szólj hozzá!
Címkék: árukereső
A bejegyzés trackback címe:
https://szucsattila.blog.hu/api/trackback/id/tr22158677
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
