Linkblog

Friss topikok

  • attilakristo_: Nagyon sok rossz példa van sajna, és nagyon egyetértek a poszt tartalmával/következtetéseivel :) (2013.03.10. 15:57) Kreatív, kreatív háttér nélkül
  • euro_állás: Örök visszatérő vitatéma. És a szórólapozás még mindig "él és virul", egyszerűen megkérdőjelezhete... (2012.01.13. 15:38) Szórólap vs. Google Adwords
  • Rung András: jó, megnézem a vaterát, azt már úgyis vizsgálgattam korábban:) Hát igen az origónál a beharangozá... (2009.01.13. 11:11) Fejlemény az árukeresők vizén - Arukereso.hu és az Origo Zrt.
  • kozma László: Tisztelt Szűcs Atilla Úr Szeretnénk weblapunkat a yandex és rambler oldalakra regisztráltatni a k... (2008.11.30. 10:31) Yandex vs. Google
  • Szűcs Attila: Természetesen, de már ment mailben is a válasz :) (2008.09.08. 22:55) Aranyos márketing

Szűcs Attila blogja

Vélemények tőlem másnak, nagyvilágnak

Napi megjegyzés

Én csak próbálok rájönni merre van a kitaposott ösvény

Szűcs Attila

Szűcs Attila

Clicky

Hirdetéses

Címkék

adsense (1) adwords (2) általános (1) analytics (4) aport (1) árukereső (3) banner (3) blog (2) brand (1) bulvár (1) cseh (1) design (2) ecommerce (5) első (1) first (1) google (9) hatékonyság (3) honlap (3) index (2) microsoft (1) msn (1) origo (1) orosz (1) politika (1) rambler (1) reklám (1) rtl (1) seo (2) sziget (1) szórólap (1) újság (1) usability (1) webshop (3) wembester (1) yahoo (1) yandex (3) youtube (1) Címkefelhő

Bidding az árukeresőn

2007.09.06. 10:57 Szűcs Attila

Még nem írtam eddig az árukeresővel kapcsolatosan semmi figyelemre méltót, de most szeretném megemlíteni egyik új szolgáltatását a Partnerportálnak, amely akár érdekes is lehet.

Egy termék oldalon megfigyelhető, hogy az ajánlatok összehasonlításánál vannak kiemelt megjelenések, amelyet sikeresen használnak is a boltok. Időközben egyre többen használták a másfélszeres felárral számított átkattintásokat, így kezdte elveszíteni jelentőségét a "kiemelt partner" funkció. Ezért lekorlátozódik háromra a kiemeltek száma, ahová a továbbiakban egy licitálás alapú rendszer szerint fognak bekerülni ezentúl a webshopok.

Ettől a ponttól kezdődik el a rendszer használata, azaz lehetőségük lesz a boltoknak licitálni, ha felakarják hívni a figyelmet az összes termékükre, egy konkrét kategóriára vagy esetleg csak egy termékre. Ez hasznos is tud lenni, hiszen ha másoknak tudomására akarom hozni, hogy jelenleg például óriási Notebook akció van nálam, akkor nyilván képes vagyok többet adni egy kiemelt megjelenésért és kiemelem az összes árukeresőn megjelenő notebookot. Szorzószámokkal meghatározok egy számomra meghatározott maximális összeget, amelyet nem biztos, hogy a későbbiekben ténylegesen kell fizetnem, hiszen tőlem csak a minimum számolódik fel, ami az adott pozíció megszerzéséhez minimálisan szükséges volt.

Itt nyilván a hazai árukeresők egyedülállóságáról írtam, hiszen hasonló rendszer tudjuk nagyon jól, hogyan működik nagyban. Felesleges a meleg vizet újra feltalálni, alkalmazni kell saját szolgáltatásainkban is.

Szólj hozzá!

Címkék: árukereső

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsattila.blog.hu/api/trackback/id/tr38158677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása