Linkblog

Friss topikok

  • attilakristo_: Nagyon sok rossz példa van sajna, és nagyon egyetértek a poszt tartalmával/következtetéseivel :) (2013.03.10. 15:57) Kreatív, kreatív háttér nélkül
  • euro_állás: Örök visszatérő vitatéma. És a szórólapozás még mindig "él és virul", egyszerűen megkérdőjelezhete... (2012.01.13. 15:38) Szórólap vs. Google Adwords
  • Rung András: jó, megnézem a vaterát, azt már úgyis vizsgálgattam korábban:) Hát igen az origónál a beharangozá... (2009.01.13. 11:11) Fejlemény az árukeresők vizén - Arukereso.hu és az Origo Zrt.
  • kozma László: Tisztelt Szűcs Atilla Úr Szeretnénk weblapunkat a yandex és rambler oldalakra regisztráltatni a k... (2008.11.30. 10:31) Yandex vs. Google
  • Szűcs Attila: Természetesen, de már ment mailben is a válasz :) (2008.09.08. 22:55) Aranyos márketing

Szűcs Attila blogja

Vélemények tőlem másnak, nagyvilágnak

Napi megjegyzés

Én csak próbálok rájönni merre van a kitaposott ösvény

Szűcs Attila

Szűcs Attila

Clicky

Hirdetéses

Címkék

adsense (1) adwords (2) általános (1) analytics (4) aport (1) árukereső (3) banner (3) blog (2) brand (1) bulvár (1) cseh (1) design (2) ecommerce (5) első (1) first (1) google (9) hatékonyság (3) honlap (3) index (2) microsoft (1) msn (1) origo (1) orosz (1) politika (1) rambler (1) reklám (1) rtl (1) seo (2) sziget (1) szórólap (1) újság (1) usability (1) webshop (3) wembester (1) yahoo (1) yandex (3) youtube (1) Címkefelhő

Google Adsense BUG

2007.07.21. 11:38 Szűcs Attila

A minap kiraktam egy Google Adsense hírdetést a blog jobb oldalára(nem bevétel szempontjából, hanem gyakorlati használata miatt, mivel még nem volt szerencsém a nulláról beállítani blabla...) és pár rövid beállítás után észrevettem kolléganőm címét, nevét a kifezetési beállításokban.

A bejelentkezés már furcsa volt számomra, hiszen simán betudtam jelentkezni a Gmailes accountommal. Én persze ennek örültem, hiszen megszabadítottak pár perc nyűgös regisztrációtól. Gondoltam én. Jelen esetben egy kicsit bonyolultabb lett a helyzet. Kiderült, hogy egyszerre használjuk kolléganőm Adsense fiókját(ami tulajdonképpen nem kifejezetten az ő fiókja), ergo neki ment az én pénzem is. A Google Adsense-nek írt levelünkre ezt a választ kaptuk.

Köszönjük e-mailjét.

Mivel Ön ugyanazzal az e-mail címmel nyitott AdSense fiókot mint amivel eg AdWords fiókhoz volt hozzáférése, mindenki más hozzáférhet az Ön AdSense fiókjához. Javasoljuk, hogy nyisson egy új AdSense fiókot egy a mostanitól eltérő e-mail címmel, mivel a jelenlegit nem lehet elkülöníteni egymástól.
Szóval a céges Adwords fiókukhoz mikor hozzá lett adva Gmail-es e-mail címünk, attól kezdve reszeltek az egyedi Adsense hozzáférésemnek. Ezt a hibát nem értem. Külön használhatom ugyanúgy az Analytics-ot is, a Gmail-t is(és még sorolhatnám) egyedi hozzáférési joggal.

Ha egy cég több szolgáltatással van jelen a piacon, teljesen érthető és logikus(és természetesen legtöbbször hatékony is) ezek összekapcsolása, de ezt rendszerszinten valahol elnézték.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsattila.blog.hu/api/trackback/id/tr42122397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emm · http://www.seznamzbozi.cz 2007.07.23. 15:59:55

Csináltam is külön email címet ahogy kell, adsensem is egyedi és megosztatlan, minden szép és jó... Jelenleg ott tartok, hogy az eddig véres verejtékkel összegyűjtött dollárezreimet átrakják az új kontómra. Írtam is ezügyben a Nagy Helyre, még nincs válasz. Nos meglátjuk mi sül ki ebből.

süti beállítások módosítása