Linkblog

Friss topikok

  • attilakristo_: Nagyon sok rossz példa van sajna, és nagyon egyetértek a poszt tartalmával/következtetéseivel :) (2013.03.10. 15:57) Kreatív, kreatív háttér nélkül
  • euro_állás: Örök visszatérő vitatéma. És a szórólapozás még mindig "él és virul", egyszerűen megkérdőjelezhete... (2012.01.13. 15:38) Szórólap vs. Google Adwords
  • Rung András: jó, megnézem a vaterát, azt már úgyis vizsgálgattam korábban:) Hát igen az origónál a beharangozá... (2009.01.13. 11:11) Fejlemény az árukeresők vizén - Arukereso.hu és az Origo Zrt.
  • kozma László: Tisztelt Szűcs Atilla Úr Szeretnénk weblapunkat a yandex és rambler oldalakra regisztráltatni a k... (2008.11.30. 10:31) Yandex vs. Google
  • Szűcs Attila: Természetesen, de már ment mailben is a válasz :) (2008.09.08. 22:55) Aranyos márketing

Szűcs Attila blogja

Vélemények tőlem másnak, nagyvilágnak

Napi megjegyzés

Én csak próbálok rájönni merre van a kitaposott ösvény

Szűcs Attila

Szűcs Attila

Clicky

Hirdetéses

Címkék

adsense (1) adwords (2) általános (1) analytics (4) aport (1) árukereső (3) banner (3) blog (2) brand (1) bulvár (1) cseh (1) design (2) ecommerce (5) első (1) first (1) google (9) hatékonyság (3) honlap (3) index (2) microsoft (1) msn (1) origo (1) orosz (1) politika (1) rambler (1) reklám (1) rtl (1) seo (2) sziget (1) szórólap (1) újság (1) usability (1) webshop (3) wembester (1) yahoo (1) yandex (3) youtube (1) Címkefelhő

Vissza kettő, padlógáz

2008.06.27. 14:05 Szűcs Attila

Jóideig csendbe megültem a fűbe, pihent a blog. Azóta túl vagyok egy munkahely változáson is, új környezetbe kerültem. Más a koncepció, más a kihívás.

A terület hasonló, de a szemlélet kicsit eltérő. A Photo hall online marketingeseként számomra új mediumokra lett rálátásom. Eddig a közvetlen értékesítést(leginkább PPC) segítő kapmányok jelentették számomra a interneten való hirdetéseket, de fél éve már tanulok kicsit brandet építeni.

Mert nagyon jól  elkülöníthető és el is kell különíteni ezt a két féle vásárlás csalogató módszert. Brandet nem tudunk építeni közvetlen Adwords vagy Etarget segítségével vagy egy szimpla linkcserével(tudom nem erre kell használni). Ide banner kell! Egy jó büdös villogó, agresszív és arcba mászó, tudatmódosító kreatívot kell látnia a látogatónak. Sajnos. Egy évvel ezelőtt kiröhögtem, sőt erős vitába szálltam volna valakivel, aki egy hasonló mondatot leír.

Természetesen nem olyan egyszerű a helyzet, manapság már a bannerek sem csak egy szimplán megvásárolt helyeken villognak. Tervezve vannak a helyek, tervezve vannak az időpontok, stratégia van egy kampány mögött. Van sok médiaügynökség(mert hogy érdemes náluk kötni a dealt, ha olcsóbban akarunk vásárolni), akik a portfoliók és site-ok értékesítőivel alkudoznak, csomagokat vesznek és nekünk reklámozóknak tovább adják. Ezek a jól öltözött, meggyőző emberek sok olyan dolgot mondanak, ami egy hirdető számára magát a paradicsomot jelenti. Mert igen is nagy dolog egy bannernél, ha mérhetőek a megjelenések, a kattintások, a vásárlások(jelen esetben ez a GOAL) és ebből csudaszép grafikonokat összedobálni. Aztán még ott van az a sok fajta megjelenési forma: Run of Network(vagy placements) - CT vagy megjelenés alapú, Fix megjelenés és még jó pár(erről még írok)...szóval van itt is min játszani, izgulni, tervezni.

Persze emellett még ott a SEO és SEM. Sok az adat...nehéz összegyúrni egy jól átlátható, kerek számokból álló mutatókat, amelyek szerint eldönthetőek a súlyozások, de legalább van. Becsülni meg lehet, amelyet meg tud a marketinges, hisz ebből áll a meló...

1 komment

Címkék: brand banner webshop ecommerce

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsattila.blog.hu/api/trackback/id/tr31542018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EdBoyWW · http://edboyww.blog.hu 2008.07.21. 19:50:07

Az a másik, hogy brandépítéskor az offline-osokkal is jól össze lehet dolgozni,például ilyenekre gondolok, hogy "A műsor támogatója a Photo Hall pont hu".

Ennyi tennivaló mellett, remélem le tudom venni a válladról a konkrét weboldal optimalizálásának a terheit.

üdvözlettel legújabb olvasód
Ádám


süti beállítások módosítása