Linkblog

Friss topikok

  • attilakristo_: Nagyon sok rossz példa van sajna, és nagyon egyetértek a poszt tartalmával/következtetéseivel :) (2013.03.10. 15:57) Kreatív, kreatív háttér nélkül
  • euro_állás: Örök visszatérő vitatéma. És a szórólapozás még mindig "él és virul", egyszerűen megkérdőjelezhete... (2012.01.13. 15:38) Szórólap vs. Google Adwords
  • Rung András: jó, megnézem a vaterát, azt már úgyis vizsgálgattam korábban:) Hát igen az origónál a beharangozá... (2009.01.13. 11:11) Fejlemény az árukeresők vizén - Arukereso.hu és az Origo Zrt.
  • kozma László: Tisztelt Szűcs Atilla Úr Szeretnénk weblapunkat a yandex és rambler oldalakra regisztráltatni a k... (2008.11.30. 10:31) Yandex vs. Google
  • Szűcs Attila: Természetesen, de már ment mailben is a válasz :) (2008.09.08. 22:55) Aranyos márketing

Szűcs Attila blogja

Vélemények tőlem másnak, nagyvilágnak

Napi megjegyzés

Én csak próbálok rájönni merre van a kitaposott ösvény

Szűcs Attila

Szűcs Attila

Clicky

Hirdetéses

Címkék

adsense (1) adwords (2) általános (1) analytics (4) aport (1) árukereső (3) banner (3) blog (2) brand (1) bulvár (1) cseh (1) design (2) ecommerce (5) első (1) first (1) google (9) hatékonyság (3) honlap (3) index (2) microsoft (1) msn (1) origo (1) orosz (1) politika (1) rambler (1) reklám (1) rtl (1) seo (2) sziget (1) szórólap (1) újság (1) usability (1) webshop (3) wembester (1) yahoo (1) yandex (3) youtube (1) Címkefelhő

Kreatív, kreatív háttér nélkül

2008.11.13. 15:59 Szűcs Attila

Ezt most lőttem a zIndexen:

 

 

Többször is láttam már a nevén nem nevezett cég(hazai számtech. webshop) bannereit az Indexen és mindannyiszor rettenek el és közben jövök rá, hogy megéri egy hozzáértő grafikussal vagy ügynökséggel legyártatni egy kreatívot. Konrád és Rabbit is írt már egy cikkjében a kreatívkészítés hazai helyzetéről, amelyeknek a lényege, hogy ezt a melót hagyjuk már a profikra!

Nagyon nem bántotta volna az érzékeny lelkelemet ez a helyesírási hibával is megspékelt "megjelenés", ha nem egy méregdrága(van egy olyan érzésem, hogy nincs média ügynökség a háttérben, nincs nagy tétel, így bizony nincs sok % kedvezmény sem és így a listaár közelében landol a számla vége) helyen lenne. Egy ilyen bannert ügynökségtől, grafikustól(és még nagyon sok tényezőtől, de redukáljuk csak erre a két változóra) függően általában már 50.000-70.000 Ft költségből megúszhatunk, aminek van koncepciója, üzenete, igényes megjelenése.

Ezek után szívre tett kézzel valljuk be, nem bagatell az a kis fránya gyártási költség?

A hirdetés nem csak az áron múlik!

 

 

2 komment

Címkék: banner

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsattila.blog.hu/api/trackback/id/tr64767290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.26. 08:49:37

és egyre több ilyen van! nap, mint nap futok bele ilyenekbe, és hiába írom meg, még azt se veszi 1-1 cég észre,hogy a google-ben néha hamarabb jövök fel rájuk én,mint ő maguk..

az a lényeg, hogy olcsó legyen, meg valami online..

attilakristo_ · www.missingcloud.com 2013.03.10. 15:57:55

Nagyon sok rossz példa van sajna, és nagyon egyetértek a poszt tartalmával/következtetéseivel :)

süti beállítások módosítása